אלעד ניר
  • ראשי
  • אודות
    • ניר אלעד
    • השליחות והאתגר
    • תפיסת הייעוץ
    • עסקים שלהם ייעצתי
  • שירותי ייעוץ
    • פגישה חד פעמית
    • תהליך ייעוץ מלא
    • מיתוג עסק או מוצר
    • כלל שירותי הייעוץ
    • ייעוץ בסבסוד מעוף
  • סוגי עסקים לייעוץ
    • מיזמים ועסקים בהקמה
    • עסקים קטנים
    • חברות וארגונים
  • מאמרים
  • סרטונים
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
    • ניר אלעד
    • השליחות והאתגר
    • תפיסת הייעוץ
    • עסקים שלהם ייעצתי
  • שירותי ייעוץ
    • פגישה חד פעמית
    • תהליך ייעוץ מלא
    • מיתוג עסק או מוצר
    • כלל שירותי הייעוץ
    • ייעוץ בסבסוד מעוף
  • סוגי עסקים לייעוץ
    • מיזמים ועסקים בהקמה
    • עסקים קטנים
    • חברות וארגונים
  • מאמרים
  • סרטונים
  • צור קשר
אלעד ניר
  • ראשי
  • אודות
    • ניר אלעד
    • השליחות והאתגר
    • תפיסת הייעוץ
    • עסקים שלהם ייעצתי
  • שירותי ייעוץ
    • פגישה חד פעמית
    • תהליך ייעוץ מלא
    • מיתוג עסק או מוצר
    • כלל שירותי הייעוץ
    • ייעוץ בסבסוד מעוף
  • סוגי עסקים לייעוץ
    • מיזמים ועסקים בהקמה
    • עסקים קטנים
    • חברות וארגונים
  • מאמרים
  • סרטונים
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
    • ניר אלעד
    • השליחות והאתגר
    • תפיסת הייעוץ
    • עסקים שלהם ייעצתי
  • שירותי ייעוץ
    • פגישה חד פעמית
    • תהליך ייעוץ מלא
    • מיתוג עסק או מוצר
    • כלל שירותי הייעוץ
    • ייעוץ בסבסוד מעוף
  • סוגי עסקים לייעוץ
    • מיזמים ועסקים בהקמה
    • עסקים קטנים
    • חברות וארגונים
  • מאמרים
  • סרטונים
  • צור קשר
חברות וארגונים
ראשי » חברות וארגונים

חברות וארגונים

לחברה או ארגון המעסיק כמה עשרות, מאות או אלפי עובדים יש, מן הסתם, רצונות, צרכים ויכולות שונים מאד לעומת עסק קטן בכל הנוגע לייעוץ. הסיבות לפניה לייעוץ דומות בחלקן לסיבות שמביאות עסקים קטני לפנות לייעוץ: קושי או הזדמנות עסקית שהחברה נתקלה בהם, כניסה לתחום חדש ולא מוכר, תחושה של החמצת הפוטנציאל העסקי בקרב ההנהלה וחבר המנהלים.

בניגוד לרוב העסקים הקטנים, יש לרוב החברות והארגונים אסטרטגיה כלשהי ולכן הייעוץ מתחיל בדרך כלל בבחינת האסטרטגיה הקיימת ובמידה שבה היא מתאימה למצב הקיים של החברה או לזה שהיא שואפת להגיע אליו.
שוני נוסף בין עסק קטן לבין חברה או ארגון הוא שבניגוד לעסק קטן שבו יש להקים מאפס מספר פעילויות, רוב המערכות הניהוליות של החברה עובדות ברוב המקרים כראוי במשך מספר שנים, כאשר על כל מערכת מופקד מנהל בעל הכשרה וניסיון רב באותו תחום.

לכן, המשימה הנוספת, מלבד עדכון או גיבוש האסטרטגיה היא לזהות את התחום, או הנושא, שבו החברה מתקשה, את התחומים שביניהם אין סנכרון מספק ואת נקודת העיוורון של החברה - היא הנושא המרתק מכולם.
נקודת העיוורון נובעת בדרך כלל מנטייתם של מנהלים בארגונים לחשוב באופן דומה ככל שהם נמצאים בארגון זמן רב יותר. לנטייה זו יש יתרונות רבים בעבודה המשותפת אך חסרונה הגדול הוא בכך שכל חברה מפספסת 'משהו'. זוהי נקודת העיוורון. פעמים רבות בניתוח לאחור של משברים שפקדו את החברה ניתן לזהות את נקודת העיוורון. תפקידי כיועץ הוא לזהות אותה עוד לפני שגרמה למשבר או מנעה מהחברה מימוש של הזדמנות.
הניסיון בעבודה מול חברות רבות, המצבים הרבים שבהם נתקלתי ובעיקר העובדה שאני מגיע מחוץ לחברה, ללא דפוסי החשיבה המאפיינים את מנהליה, מאפשרים לי לזהות את הנקודה הזו במהירות רבה ולסייע למנהלי החברה להכיר ולטפל בה.

כאשר מדובר בפרוייקט ייעוץ עתיר עבודה המתבצע בלו"ז קצר ו/או הדורש מספר התמחויות (כלכלן, משא"נ, תפעול וכו') אני מגייס צוות אד הוק של מומחים שיסייעו בגיבוש תובנות, אסטרטגיה ותכניות עבודה מקיפות ומעמיקות בזמן קצר.

לקבלת ייעוץ מקצועי בנושא, אני מזמין אותך לפגישת ייעוץ!

נבנה על ידי אימג'יה בניית אתרים
כל הזכויות שמורות 2017 (c) אלעד ניר
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס