אלעד ניר
  • ראשי
  • אודות
    • ניר אלעד
    • השליחות והאתגר
    • תפיסת הייעוץ
    • עסקים שלהם ייעצתי
  • שירותי ייעוץ
    • פגישה חד פעמית
    • תהליך ייעוץ מלא
    • מיתוג עסק או מוצר
    • כלל שירותי הייעוץ
    • ייעוץ בסבסוד מעוף
  • סוגי עסקים לייעוץ
    • מיזמים ועסקים בהקמה
    • עסקים קטנים
    • חברות וארגונים
  • מאמרים
  • סרטונים
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
    • ניר אלעד
    • השליחות והאתגר
    • תפיסת הייעוץ
    • עסקים שלהם ייעצתי
  • שירותי ייעוץ
    • פגישה חד פעמית
    • תהליך ייעוץ מלא
    • מיתוג עסק או מוצר
    • כלל שירותי הייעוץ
    • ייעוץ בסבסוד מעוף
  • סוגי עסקים לייעוץ
    • מיזמים ועסקים בהקמה
    • עסקים קטנים
    • חברות וארגונים
  • מאמרים
  • סרטונים
  • צור קשר
אלעד ניר
  • ראשי
  • אודות
    • ניר אלעד
    • השליחות והאתגר
    • תפיסת הייעוץ
    • עסקים שלהם ייעצתי
  • שירותי ייעוץ
    • פגישה חד פעמית
    • תהליך ייעוץ מלא
    • מיתוג עסק או מוצר
    • כלל שירותי הייעוץ
    • ייעוץ בסבסוד מעוף
  • סוגי עסקים לייעוץ
    • מיזמים ועסקים בהקמה
    • עסקים קטנים
    • חברות וארגונים
  • מאמרים
  • סרטונים
  • צור קשר
  • ראשי
  • אודות
    • ניר אלעד
    • השליחות והאתגר
    • תפיסת הייעוץ
    • עסקים שלהם ייעצתי
  • שירותי ייעוץ
    • פגישה חד פעמית
    • תהליך ייעוץ מלא
    • מיתוג עסק או מוצר
    • כלל שירותי הייעוץ
    • ייעוץ בסבסוד מעוף
  • סוגי עסקים לייעוץ
    • מיזמים ועסקים בהקמה
    • עסקים קטנים
    • חברות וארגונים
  • מאמרים
  • סרטונים
  • צור קשר
מיתוג עסק או מוצר
ראשי » מיתוג עסק או מוצר

מיתוג עסק או מוצר

אני מגדיר עם לקוחותיי את אסטרטגיית המיתוג שלהם וממליץ להם לאחר מכן על מעצב וקופירייטר שמולם יתקדמו בהכנת התוצרים הגרפיים והמילוליים. בחלק מהמקרים ניתן להסתפק בפגישת ייעוץ אחת או שתיים לחידוד מסרים ובחלקם נדרשים תהליכים מעמיקים יותר.

ב- 20 השנים האחרונות ניהלתי מאות תהליכי מיתוג – החל ממותגים של יזמים ועסקים קטנים ועד מותגים בינלאומיים. למרות שזהו אחד התהליכים החשובים ביותר לעסק הוא מתנהל פעמים רבות באופן לא מספיק מקצועי, בעיקר בשל הוויתור על השלב הקריטי של גיבוש אסטרטגיה ע"י איש מקצוע.
מיתוג הנו תהליך שיווקי מהותי לכל עסק. בעלי עסקים רבים מתייחסים לתהליך זה כאל תהליך עיצובי או מילולי ומחפשים בהתאם לוגו 'יפה' או סלוגן 'מדליק'. זוהי טעות נפוצה הפוגעת באפקטיביות של רוב תהליכי המיתוג.

 אסטרטגיית המיתוג היא למעשה הגדרת משימה – היא תשרת את העסק בכל פעולה שיווקית שיבצע. האסטרטגיה היא חומר גלם שאיתו יעבוד כל מי שיפעל עבור העסק במישור השיווקי - בעל העסק בעצמו, אנשי מכירות ושירות בעסק, מעצב גרפי, קופירייטר, איש הפרסום ברשתות החברתיות וכו'.

אסטרטגיית המיתוג מגדירה מהי מהות העסק, היכן הוא נמצא כרגע, מיהם לקוחותיו כרגע והלקוחות שאליהם הוא רוצה לפנות ולאן היה רוצה להגיע ומגדירה את מסריו, ערכיו ואת האווירה שברצונו להעביר

מילוי טכני של מסמך 'בריף' או 'אסטרטגיה', הנמצא ברשות חלק מהמעצבים, הקופירייטרים, אנשי פייסבוק וכו', אינו מהווה תחליף לגיבוש אסטרטגיית מיתוג עם איש אסטרטגיה. מילוי טכני כזה בא בחשבון רק כאשר לעסק יש אסטרטגיה עסקית ושיווקית ברורה ורק נדרש להעביר אותה למעצב או קופירייטר ולדבר בשפתו. מאחר ואסטרטגיית המיתוג תשמש את העסק במגוון משימות יש לראות אותה דרך עיני העסק ולא מזווית חלקית של ספק תקשורת זה או אחר, מקצועי ככל שיהיה.

לקבלת ייעוץ מקצועי בנושא, אני מזמין אותך לפגישת ייעוץ!

נבנה על ידי אימג'יה בניית אתרים
כל הזכויות שמורות 2017 (c) אלעד ניר
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס